top of page

אהבה זוגית מהי?

לפני חצי שנה התחלתי סדרת הרצאות של ד"ר אנאבלה שקד פסיכוטרפיסטית מרתקת וותיקה ומלאת ידע ונסיון.

זה היה אחד הקניות הכי אימפולסיביות שהיו לי אבל משהו בי היה חייב את זה. זה איפשר לי פעם בחודש לא להיות בבית בשעות הערב כשהילדים הכי _______ (תשלימו לבד).

אוליבר עוד היה קטן הנקתי אותו והיה כרוח בזה הרבה בניית לו"זים סביב הנושא, בקיצור לא פשוט אבל ידעתי שאני צריכה את זה.

שבוע שעבר סיימתי את הסדרה ומעבר לעצבות שזהו, אין לי תירוץ מראש שיוציא אותי פעם בחודש מחוץ לבית, אני פתאום רואה כמה למדתי, הבנתי כמה עוד יש לי ללמוד אבל שאני לגמרי בכיוון הנכון לי.

למה אני מספרת לכם את כל זה?

כי מתוך כל ההרצאות שלה אני עדיין מנסה לנסח את ההגדרה שלי לאהבה זוגית. אין לי איך לזקק למילה או שתיים זה ברור לי שזה משהו יותר עמוק יותר אמורפי מזה ועדיין, מתחשק לי משפט על אהבה זוגית.

אהבה זוגית - רצון כנה לפרגן בענק לבן הזוג לשים את טובתו לפני הנוחות שלי. מסירות לביחדנס וכי טובים השניים מן האחד.

תחשבו על זה, אם אני רוצה ועושה את כל זה לטובת בן הזוג שלי והוא עושה את הדברים האלה לטובתי איזה מערכת יחסים מכבדת אוהבת ומוקירה נקבל.

אז מה יש בשגרת יום יום שלכם שתוכלו כבר היום לשים במרכז ולפרגן עליו או לראות אותו ולמרות שאולי לא נוח לכם, עדיין להתאמץ ולראות ולפעול אחרת? משהו קטן שיעשה את כל ההבדל לצד השני.

מה לדעתכם אם תתמידו בכך יקרה לזוגיות שלכם?

תראו אהבה תקבלו אהבה

אווה

פוסטים אחרונים
ארכיון
תעקבו אחרי
  • Black Facebook Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page