top of page

טייס אוטומטי

אני אוהבת לטוס, מאז הפעם הראשונה שלי אני אוהבת לטוס.

הטיסה הראשונה שלי הייתה בעלייה לישראל.

יכולים לדמיין את ההתרגשות?

מאז קדחת המטוסים וטיסות התגברה בהדרגה.

זה התחיל מלהתלהב מכל מטוס בשמים ברמה של איזה פלא הדבר הזה שאנשים

המציאו וזה אשכרה נשאר למעלה ונוחת בהצלחה חזרה לקרקע.

זה המשיך ברצון גדול להיות טייסת אז הלכתי לפנימייה צבאית, טכני חיפה,

חשבתי שזה יקדם אותי לזה, הודיעו לי ביום הראשון שטייסת משם לא אצא.

כן נהייתי טכנאית מטוסים, למדתי איך עובד הפלא הזה.

איך החלקים מתחברים והופכים למכונה משומנת שעובדת היטב.

היה גם נסיון כושל להתקבל בכל זאת לטייס אבל זה לסיפור אחר.

בצבא הייתי בסופו של דבר מכונאית של מטוס קורנס 2000

איזה חוייה אדירה!!!

שנים רבות אחרי השחרור, שכבר הייתי באין ספור טיסות, בטיול אחרי צבא ובכלל

בכל הזדמנות שיכלתי הייתי על מטוס, הכרתי את בן זוגי.

במקרה טייס במיל' ולא הבנתי איך יכול להיות שזה לא מה שהוא עושה ביום יום?

אם יש לו את הידע והיכולת....

לא הצלחתי להבין מה יותר עדיף מלהיות בשמיים ובטיולים ברחבי העולם.

צילום בסיום שטיפת המכונית

עם השנים כשהפכתי לאמא בפעם הראשונה אני זוכרת את ההתרגשות

לטוס עם אמה כשהיא רק בת 4 חודשים קטנה כל כך, תהיתי איך זה יהיה לה,

פחדתי מלחצים באוזניים,

פחדתי מהפאדיחה שתצרח כל הטיסה,

פחדתי שלא אצליח להניק כי לא נוח צפוף ויקמו עלי פרצוף....

הטיסה הראשונה עברה חלק!!!

הילדה כמו אמא שלה כנראה אוהבת לטוס.

מאז אותו יום שלא ידעתי איך זה לטוס עם ילדים אמיר הפך לטייס באלעל

והם התרגלו לטיסות מהר מאוד, כולם אוהבים את החוויה את ההתרגשות של

להיות באוויר ולא תמיד ידוע ומוכר לאן טסים.

בחודש האחרון מעבר לזה שאמיר כמובן בחל"ת כמו 90% מאלעל

אנחנו נמצאים כל הזמן עם הילדים שלנו כמו טיסה אחת ארוכה שגם

לשירותים לא נותנים ללכת בלי שידפקו (במקרה הטוב) לך בדלת...

מה שגיליתי בתקופה זו שהטייס האוטומוטי חייב גם כן עידכוני גרסא דווקא שהמצב הזה לא מוכר.

ההתנהלות האוטומטית שלנו עם הילדים לא תקפה בימים אלה כי הימים לא נורמליים.

אני שוברת את הראש מה הכי מדוייק כרגע ולא יודעת להגיד.

יודעת רק שאני חייבת לשמור טוב טוב על עצמי,

על הסנטר שלי, להשאר מאוזנת אחרת אין מי שידאג לילדים.

ממש כמו בטיסה קודם מסכת חמצן לי ואז לדאוג לחסרי ישע.

אז אני בודקת, בוחנת ומבררת עם עצמי מה יעזור לי ולהם לנחות בטוב בסוף התקופה ובכלל יום ביומו.

ללא ספק זו לא טיסה שבחרתי לטוס בה וזה אולי גורם מספר אחד לחוסר הנאה שאני מרגישה,

להתנגדות שלי להתמסר.

לא אוהבת שמחליטים עבורי😉

פוסטים אחרונים
ארכיון
תעקבו אחרי
  • Black Facebook Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page