top of page

הוא, הוא רק רוצה לצבור נסיון חיים משל עצמו

אני חובבת גבולות! גם בדרכי החינוך לילדיי וגם בחיי האישיים ואני גם אוהבת

ללכת שלא בתלם.

אני עושה דברים בדרך שלי, בקצב שלי, בשיטה שמתאימה לי! כן, גם אם יש דרך טובה יותר או קצרה יותר שמישהו כבר חשב עליו

כנראה שלא אלך בה.

איפה השניים מתבלבלים? אני שנולדתי במזרח אירופה, למדתי בפנימיה צבאית,

מחנכת עם גבולות ברורים מאוד אני אוהבת ללכת בדרך שלי. היא לא עוברת על החוק אבל להרבה אנשים זה נראה מחוץ לנורמה. וכאן הבלבול, רק מפני שמשהו שונה מהמקובל הוא לא חסר גבולות,

הוא לא שווה ערך לאנרכיה או כאוס.

זה רק אומר שיש כ

אן אדם סקרן, שהכי אוהב ללמוד מתוך החוויה

ומתוך תהליך אישי ולא מחכמת ההמונים.

אז אם ילדיכם חייב ללכת נגד מה שאתם הצעתם או

מרגיש שהוא לא מקשיב לכם, תעשו הפרדה. האם הוא עובר על גבולות או פשוט רוצה להגיע למטרה בדרכו שלו?

זה שהוא עושה שונה ממה שאתם הייתם עושים או שונה

ממה שביקשתם לא אומר שהוא חסר גבולות או לא ממושמע.

זה אומר שהוא חושב עבור עצמו, מקשיב לקול הפנימי שלו

ומבין כי הוא המומחה לחייו גם אם לך הורה יקר יש עליו פז"מ. כן זה קשה ומאתגר, יש בנו רצון עז לחסוך לו תסכול,

לקצר לו (וגם לנו את זמני הביצוע) תהליכים, ללמד אותו מנסיון חיינו.

הוא, הוא רק רוצה לצבור נסיון חיים משל עצמו.

אין חכם כבעל הנסיון!

תנו לו, הוא בדיוק עכשיו לומד, ולא זה לא אומר שהוא עובר על גבולות שקבעתם.

פוסטים אחרונים
ארכיון
תעקבו אחרי
  • Black Facebook Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page